مایکروویو صنعتی

برای مشاوره رایگان خرید دستگاهها تماس بگیرید.
مایکروویو صنعتی
  • ۱۴۰۱/۰۴/۰۹

خشک کن تونلی مایکروویو یک دستگاه خشک کردن بدون وقفه ( کانتینیوس) مایکروویو است که می تواند به طور گسترده در خشک کردن مواد غذایی، صنایع شیمیایی، مواد دارویی، چوب، غذای حیوانات خانگی و غیره استفاده شود و برای خشک کردن پولک، نوار، گرانول و مواد خمیری مناسب است. خشک کن تونلی دارای ساختار فشرده، نصب آسان، پروسه طولانی مدت و نگهداری راحت است. شرکت ایمن الکترونیک یکی از بهترین تولیدکنندگان مایکروویو صنعتی تونلی است که به صورت سفارشی اقدام به تولید این دستگاه ها میکند. 

برای مشاهده اطلاعات کامل خشک کن تونلی تولیدی شرکت ایمن الکترونیک به صفحه این محصول مراجعه کنید.

 

مایکروویو صنعتی

 

مزایای استفاده از مایکروویو صنعتی چیست؟

 

1. گرمایش مایکروویو باعث سرعت خشک شدن سریع و صرفه جویی در زمان است.

2. اثر خشک کردن با کیفیت محصول بالا خوب است.

3. خشک کردن یکنواخت در مایکروویو از ابتدا تا انتها.

4. فرآیند تابش حرارتی با عملکرد تعادل خودکار.

5. صرفه جویی در زمان و استفاده آسان.

6. خشک کردن و استریل کردن در مایکروویو به طور همزمان.

 

مایکروویو صنعتی چگونه کار می کند؟

 

مایکروویو خشک کن صنعتی مانند زمانی که غذا را در اجاق مایکروویو خانگی گرم می کنیم کار می کند. مایکروویوها همزمان با خاموش شدن دستگاه خشک کن یا اجاق مایکروویو متوقف میشوند. روش خشک کردن بر اساس نفوذ امواج مایکروویو به محصولات مرطوب است که در آن امواج مایکروویو به گرما تبدیل می شوند. رطوبت به بخار تبدیل می شود و از لوله رطوبت گیر منتقل می شود.

 

بارگیری محصولات روی کمربند

محصولات را آماده کنید، هنگامی که محصولاتی که باید خشک شوند در قیف بارگیری می شوند، به طور خودکار روی تسمه نقاله جریان می یابند یا می توان محصولات را مستقیماً روی تسمه نقاله پخش کرد. ارتفاع تسمه نقاله از سطح زمین و عرض تسمه نقاله را می توان با توجه به محصول سفارشی کرد.

 

پس از روشن کردن خشک کن تونلی مایکروویو، محصول به همراه تسمه نقاله به داخل دستگاه منتقل می شود. در طول کل فرآیند از ورود محصول به منطقه گرمایش تا خروج از دستگاه، مولکول‌های آب در داخل محصولات می‌چرخند زیرا سعی می‌کنند خود را با میدان الکتریکی متناوب ناشی از پرتوهای مایکروویو هماهنگ کنند. حرکت سریع مولکول های قطبی باعث ایجاد اصطکاک و اتلاف گرما در موادی می شود که در معرض تشعشعات مایکروویو قرار دارند. رطوبت محصول به دلیل گرمای مداوم تولید شده دائماً در حال تبخیر است.

 

سیستم آبگیری خشک کن تونلی مایکروویو

 

در طول فرآیند خشک کردن، بخار آب تولید شده توسط فن اگزوز از لوله ها خارج می شود. لوله ها و فن ها را می توان به طور معقولی با توجه به فضای کارخانه چیدمان کرد. با توجه به نیازهای واقعی، دستگاه های بازیابی و دستگاه های حذف گرد و غبار را می توان نصب کرد.

 

مایکروویو صنعتی

 

 

تخلیه در خروجی

 

پس از خشک شدن، محصول خشک شده را می توان در خروجی به دست آورد. اگر محصول پس از خنک شدن نیاز به بسته بندی داشته باشد، می توان منطقه خنک کننده را افزایش داد تا محصول خنک شود.

کل فرآیند خشک کردن مداوم است. محصولات جدید به طور مداوم در ورودی خوراک اضافه می شوند و محصولات خشک شده را می توان به طور مداوم در خروجی به دست آورد. بنابراین، خشک کن مایکروویو را می توان به راحتی با سایر تجهیزات متصل کرد و در یک خط تولید خودکار مونتاژ کرد.

 

چه محصولاتی را می توان با مایکروویو صنعتی خشک کرد؟

 

ما ماشین آلات خشک کردن مواد غذایی، خشک کردن مواد شیمیایی، خشک کردن ادویه، خشک کردن گیاهان، خشک کردن چوب، خشک کردن گچ، خشک کردن غذاهای کرم، خشک کردن محصولات کاغذی، گرم کردن غذاهای آماده و غیره را به مشتریان ارائه می دهیم.

 

اجاق های مایکروویو صنعتی به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند، اما مخصوص خشک کردن هر محصول، فرآیند خشک کردن مورد استفاده متفاوت است. به همین دلیل است که ما می گوییم ماشین ها را می توان سفارشی کرد و همچنین این نقطه قوت ما است.

 

پارامترهای فنی دستگاه های خشک کن تونل مایکروویو چیست؟

 

مدل

MDT100

MDT150

MDT180

عرض کانوایر

100 سانتی متر

150 سانتی متر

180 سانتی متر

طول امواج

2.45 ghz

2.45 ghz

2.45 ghz

جنس مخزن

استیل

استیل

استیل

ولتاژ ورودی

3 فاز - 380

3 فاز - 380

3 فاز - 380

 

 

آیا خشک کن مایکروویو تونلی شما ایمن است؟

 

بله، خشک کن تونلی مایکروویو ما ایمن است، این چیزی است که ما باید از همان ابتدای طراحی به آن توجه کنیم. ایمن بودن یا نبودن مایکروویو به نحوه استفاده ما بستگی دارد. مهندسان ما مایکروویو را از ساختار دستگاه، از اتصال جعبه، در، سیستم اگزوز و رطوبت، سیستم عامل گرفته تا سرکوبگر جلو / سرکوبگر عقب و غیره در نظر گرفته اند. اطمینان حاصل کنید که هر موقعیتی نزدیک به دستگاه ایمن است(استاندارد بین المللی نشت مایکروویو کمتر یا برابر با 5mW/cm2 است)، استاندارد ما به طور کامل الزامات را برآورده می کند و هر دستگاهی که کارخانه را ترک می کند تحت بازرسی دقیق ما قرار گرفته است.

 

کاربرد های مایکروویو صنعتی

 

کاربردهای زیادی از خشک کن های تونلی وجود دارد و محصولات تقریباً در هر حالتی قابل خشک شدن هستند. برای درک کاربردهای خشک کن تونلی می توانید به موارد واقعی زیر مراجعه کنید.

 

 

اشتراک گذاری در:

نظرات

ثبت نظر جدید