دستگاه خشک کن انگور تونلی | همراه با فیلم

برای مشاوره رایگان خرید دستگاهها تماس بگیرید.
دستگاه خشک کن انگور تونلی | همراه با فیلم
  • ۱۴۰۰/۱۲/۱۹

کشمش یکی از مغذی ترین محصولاتی است که از انگور بدست می آید، این خوراکی نه تنها در ایران بلکه در همه جای دنیا طرفداران زیادی دارد و به دلیل طعم خوب و غنی خوراکی پرمصرفی است. کشمش از انگور بدست می آید که ارزش غذایی بالایی هم دارد. این محصول شیرین و مقوی، با گردو و بادام خورده میشود و در آجیل شیرین بکار برده میشود. کشمش از خشک کردن انگور رسیده تولید میشود و از گذشته در خانه های ایرانی وجود داشته است. این محصول در شیرینی پزی، تهیه کیک و دسر همچنین تهیه پروتئین بار هایی که ورزشکاران حرفه ای مصرف میکنند نیز کاربرد دارد. کشمش را میتوان با شیوه های مختلف تهیه کرد که یکی از آنها استفاده از دستگاه خشک کن میوه است. در ادامه بیشتر در مورد دستگاه های خشک کن انگور و مویز، همچنین تولید کشمش صحبت خواهیم کرد. با ایمن الکترونیک همراه باشید تا با دستگاه تولید کشمش ایمن الکترونیک آشنا شوید.

 

دستگاه خشک کن انگور

 

کشمش و خواص فوق العاده آن

از گذشته ها برای اینکه بتوان انگور را در ماه های دیگر سال استفاده کرد، از آن شیره تهیه میکردند و یا با خشک کردن، رطوبت انگور را حذف میکردند تا مدت زمان بیشتری بماند. امروزه هم انگور را به خاطر خواص فوق العاده ای که دارد، خشک میکنند و در محصولات مختلف استفاده میکنند. کشمش سرشار از آنتی اکسیدان است. این آنتی اکسیدان ها موجب جوان سازی سلول های بدن میشوند همچنین سیستم ایمنی بدن نیز تقویت میشود.

  • قندی که کشمش دارد برای افرادی که دیابت دارند مشکلی ایجاد نمیکند بنابراین افراد دیابتی میتوانند در کنار چای به جای استفاده از حبه های قند از کشمش شیرین استفاده نمایند. کشمش باعث ترشح بهتر لپتین و گرلین در بدن می شود که این مواد باعث ایجاد احساس سیری در معده میشوند.
  • کشمش به افرادی که میخواهند وزن اضافه کنند کمک میکند و موجب افزایش وزن میشود همچنین کم خونی را رفع میکند و به بدن برای ساخت سلول های خونی کمک زیادی میکنند.
  •  این محصول سلنیم و پتاسیم دارد که برای سلامت پوست و مو بسیار مناسب است.
  • کشمش با مواد معدنی که دارد باعث درمان اسهال میشود پی بهتر است وقتی بچه ها دچار مشکل شدند به آنها مقداری کشمش بدهیم.

کشمش خواص بیشماری دارد و مهمترین مزیتی که دارد این است که کشور ما ایران یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان انگور و بدنبال آن تولید کننده کشمش در جهان است و به همین علت مقدار زیادی از این محصول غذایی در ایران وجود دارد و در دسترس همه است.

تولید چیپس میوه صنعتی یکی از کارهایی است که میتوان آن را آغاز کرد.

 

 

خشک کن انگور

 

انواع کشمش

کشمش با توجه به انگوری که از آن تولید میشود و همچنین شیوه تولید انواع مختلفی دارد:

  • مویز: این نوع کشمش به در تنقلات استفاده میشود.
  • کشمش سبز: در آجیل مصرف میشود.
  • کشمش پلویی: که زیر آفتاب خشک میشو و معمولا در پخت و پز مصرف میشود.

 

شیوه های تولید کشمش

کشمش به چندین روش میتواند تولید شود:

  • تولید کشمش با شیوه های سنتی مانند پهن کردن زیر نور خورشید
  • تولید کشمش با استفاده از تیزآب
  • تولید کشمش در سایه با استفاده از دود گوگرد 
  • تولید کشمش با شیوه های نوین و با استفاده از دستگاه خشک کن

شیوه های تهیه کشمش زیر نور خورشید و یا آویختن از جایی که جریان هوا دارد، شیوه های بسیار مرسوم و سنتی برای تولید کشمش هستند. این شیوه ها در فصول خاصی کاربرد دارند و در فصل های سرد عملا نمیتوان از این شیوه ها استفاده کرد. همچنین تولید کشمش در مقدار انبوه با این روش ها امکان ندارد.

همین دلایل باعث میشود تا از دستگاه های خشک کن برای خشک کردن انگور استفاده نمود. دستگاه های انگور خشک کن به دو صورت هستند؛ خانگی و صنعتی. دستگاه خشک کن خانگی تولیدی شرکت ایمن الکترونیک یک دستگاه خشک کن کابینتی دوار است که ابعاد کوچکی دارد، با برق کار میکند و با امواج مایکروویو انگور را خشک میکند. دستگاه های خشک کن انگور صنعتی ابعادی به مراتب بزرگتر دارند و برای مراکز متوسط و بزرگ مناسب هستند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

 

دستگاه خشک کن انگور خانگی

برای خشک کردن انگور در خانه و تولید کشمش خانگی میتوان از نور خورشید و یا دستگاه خشک کن کوچک استفاده کرد. ما به شما دستگاه خشک کن میوه کابینتی مدل MD-100 به عنوان دستگاه خشک کن انگور خانگی پیشنهاد میکنیم. این دستگاه با برق 220 ولت شهری کار میکند؛ این دستگاه دو سینی دارد و در حجم کم انگور خشک خانگی تولید میکند. خشک کن های خانگی برای کسب و کار های کوچک خانگی یا مصرف خود خانواده استفاده میشوند. مصرف برق دستگاه خشک کن ماکروویو بسیار کم است و در عین حال سرعت خوبی برای خشک کردن دارد. این دستگاه خشک کن کابینتی و دوار است و تمامی انگور ها را یکدست خشک مینماید.

تولید کشمش خانگی

 

دستگاه خشک کن انگور صنعتی

گفتیم که دستگاه های خشک کن انواع مختلفی دارند و برخی از آنها خانگی و برخی صنعتی میباشند. شرکت ایمن الکترونیک دستگاه های خشک کن انگور صنعتی هم تولید میکند. این دستگاه ها به دو صورت کابینتی و تونلی تولید میشوند. دستگاه کابینتی دوکابینه 20 سینی دارد. در هر نوبت محصول نسبتا زیادی تولید میکند. دستگاه تونلی هم به صورت کانتینیوس به خشک کردن انگور ها و تولید مداوم کشمش میپردازد.

آنچه که خشک کن های ایمن الکترونیک را متمایز میکند برقی بودن دستگاه های صنعتی و در عین حال سرعت بالا و کم مصرفی است. دستگاه های خشک کن مایکروویوی هستند و با شیوه های نوین انگور را خشک میکنند.

 

دستگاه خشک کن انگور تونلی چیست؟

برای خشک کردن انگور میتوان از دستگاه خشک کن میوه تونلی استفاده کرد. این دستگاه یک نوار نقاله متحرک دارد که انگور از یک سمت روی این نوار نقاله قرار داده میشوند و از طرفی دیگر خشک شده و خارج میشوند. کشمش در این دستگاه به سرعت تولید میشود و سختی های خشک کردن با نور آفتاب را ندارد. دستگاه تونلی ماکروویو با امواج ماکرو انگور را خشک میکند و به همین علت سرعت خشک شدن بالاست، طعم و رنگ محصولات تغییر نمیکند و خواص انگور از بین نمیرود.

دستگاه خشک کن انگور تونلی مناسب برای کارگاه های تولید کشمش صنعتی استفاده میشود. این دستگاه طول زیادی دارد، بنابر این باید در محیط کارگاهی قرار بگیرد که فضای کافی برای گرفتن چنین دستگاه بزرگی داشته باشد.

دستگاه خشک کن تونلی با برق سه فاز کار میکند و به صورت مداوم و بدون قطعی میوه خشک میتواند تولید کند به همین علت در مقدار بسیار زیادی انگور خشک شده و کشمش تحویل میدهد.

دستگاه خشک کن انگور تونلی

مزایای دستگاه خشک کن انگور تونلی و تولید کشمش با آن

دستگاه تولید انگور تونلی ساخته شده توسط شرکت ایمن الکترونیک پیشنهاد ما به شماست. این دستگاه در حجم بسیار بالا و بدون وقفه (کانتیوس) محصول خشک شده تحویل میدهد. پس از لحاظ زمانی و هزینه ای به سود صاحبان کارگاه ها میباشد. دستگاه خشک کن تونلی با برق صنعتی کار میکند و نیاز به سوخت های فسیلی مانند گاز یا گازوئین ندارد. همچنین به علت حرارتی نبودن دستگاه خواص انگور حفظ میشود و رنگ و عطرش باقی میماند.

کشمش های تولید شده با دستگاه خشک کن برقی ظاهری جذاب تر دارند و سالم تر هستند. 

کشمش

 

تولید کشمش صنعتی

برای تولید کشمش به صورت صنعتی نیاز به یک محیط کارگاهی نسبتا بزرگ دارید که به برق سه فاز هم دسترسی داشته باشد. یک وان شست و شو، دستگاه خشک کن صنعتی و حداقل دو اپراتور برای کار با دستگاه ها از ملزومات راه اندازی خط تولید کشمش صنعتی است. کشمش های تولید شده را میتوانید به شیرینی فروشی ها و فروشندگان خشکبار عرضه کنید. مهم ترین دستگاه در خط تولید کشمش صنعتی وجود یک دستگاه خشک کن سریع است. به طور قطع برای تولید کشمش صنعتی نمیتوان از شیوه های سنتی و آفتاب استفاده کرد پس لازم یک دستگاه خوب خریداری شود.

کشمش تولید شده مدت زمان طولانی باقی میماند. پس شما به عنوان یک تولید کننده میتوانید، کشمش ها را در یک محیط خنک نگه داری و در زمانی که تقاضا در بازار افزایش یافت، کشمش تولید خود را به بازار عرضه کنید. همچنین با تولید یک محصول سالم و با کیفیت میتوانید به صادرات محصول خود به کشور های خارجی نیز فکر کنید. به این ترتیب با درآمد شما چندین برابر خواهد شد.

 

خرید دستگاه خشک کن انگور

برای خرید دستگاه خشک کن انگور تونلی چند نکته را در نظر بگیرید:

  • مساحت کارگاه
  • سرمایه اولیه
  • ظرفیت تولیدی
  • تعداد اپراتور ها
  • برق موجود در کارگاه
  • میزان محصولی تولید میشود

پاسخ شما به این سوالات نقش اساسی در خرید و انتخاب مدل دستگاه دارد. اگر شما یک کارگاه خانگی نیاز دارید که فقط در مقدار کمی کشمش تولید کند دستگاه های کوچک تر مانند دستگاه خشک کن میوه کابینتی MD-300 را پیشنهاد میکنیم. اگر بدنبال راه اندازی یک کسب و کار سودده هستید که درآمد خانواده را افزایش دهید ما به شما دستگاه خشک کن تونلی را معرفی میکنیم. چرا مناسب کارگاه های صنعتی است و نسبت به قیمتی که دارد انتخاب بسیار مناسبی است.

 

زمان تولید کشمش در خشک کن

 

مدت زمان خشک شدن انگور در میوه خشک کن

بسیاری از خانم ها در خانه دستگاه خشک کن خانگی دارند که یک دستگاه کوچک است و حرارتی که تولید میکند کم است بنابراین، بسته به اندازه حبه های انگور مدت زمان 20 تا 36 ساعته لازم است. در دستگاه های صنعتی و بزرگ تر، به دلیل حرارت بالای داخل دستگاه انگور ها سریع تر خشک میشوند و کشمش تولید میشود. در دستگاه های خشک کن انگور صنعتی حدود 16 ساعت زمان برای تولید کشمش با کیفیت زمان لازم است. البته دستگاه های خشک کن مایکروویو ایمن الکترونیک این 16 ساعت نیز به مراتب کمتر شده و تولید کننده در زمان بسیار کوتاه تری انگور خشک و کشمش تحویل میگیرند.

 

قیمت دستگاه خشک کن انگور

با توجه به تغییرات مداوم و روزانه قیمت مواد اولیه دستگاه ها، قیمت مدام در نوسان است بنابراین بهتر است با شرکت تماس بگیرید.ما شما را راهنمایی میکنیم تا دستگاه متناسب با سرمایه و امکانات خود انتخاب نمایید. برای خرید دستگاه میوه خشک کن میتوانید با شماره 33386808  و 33386809  با پیش شماره 044  تماس بگیرید تا مشاورین مجموعه شما را راهنمایی کرده و در صورت تمایل اقدام به سفارش دستگاه مورد نظر خود کنید.

 

اشتراک گذاری در:

ثبت نظر جدید