دستگاه میوه خشک کن در ارومیه

برای مشاوره رایگان خرید دستگاهها تماس بگیرید.
دستگاه میوه خشک کن در ارومیه
  • ۱۴۰۰/۱۲/۰۸

ارومیه از شهر هایی است که تولیدات کشاورزی در آن فراوان است. این فراوانی محصولات کشاورزی به کاهش قیمت محصولات می انجامد. در این شرایط تولید یک محصول فرآوری شده از میوه ها و سبزیجات، میتواند به سود دهی خوبی بی انجامد. در آذربایجان غربی و ارومیه، موقعیت ایجاد کارگاه های میوه خشک کنی و سبزی خشک کنی به خوبی وجود دارد. پس شما با خرید دستگاه میوه خشک کن، با سرمایه اندک میتوانید کسب و کار خانگی خود را اندازی کنید و به درآمد خوبی برسید.

 شرکت ایمن الکترونیک باختران تولید کننده دستگاه های میوه خشک کن است و دستگاه های این شرکت با قیمت مناسب و کیفیت عالی برای مشتریان ارسال میگردد.

دستگاه میوه خشک کن

دستگاه میوه خشک کن خانگی در ارومیه

دستگاه های میوه خشک کن خانگی، دستگاه های با ابعاد بسیار کوچک هستند این دستگاه ها با برق شهری کار میکنند و با گرم شدن المنت تعبیه شده، محیط دستگاه را گرم میکنند و باعث خشک شدن میوه و سبزیجات میشوند. این دستگاه ها با توجه به ابعاد بسیار کوچکی که دارند فقط برای مصارف خانگی مناسب هستند؛ امکان استفاده از این دستگاه ها برای تولید و فروش چیپس میوه و سبزی خشک وجود ندارد.

دستگاه میوه خشک کنی صنعتی ارومیه

این دستگاه ها ابعادی بزرگتر از دستگاه های خانگی دارند و با برق شهری، برق سه فاز، گاز و گازوئیل هم کار میکنند. برای این دستگاه ها باید محیط کارگاهی تعبیه کرد. دستگاه های میوه خشک کن صنعتی، هر روز مقدار زیاد محصول خشک شده تحویل میدهند.ساخت کارگاه تولیدی که میوه و سبزی خشک میکند یک کسب و کار زود بازده محسوب میشود که سود خوبی دارد. مهم ترین دستگاه برای این کارگاه دستگاه خشک کن است. بعد از خشک کن به تدریج میتوان دستگاه های دیگر را خرید و به این کارگاه افزود. دستگاه های مثل دستگاه شست و شو، دستگاه اسلایسر، دستگاه بسته بندی. با افزایش سرمایه میتوان خط تولید را گسترش داد.

خرید دستگاه میوه خشک کن در ارومیه

برای خرید دستگاه خشک کن در ارومیه و سایر نقاط کشور میتوانید با شرکت ایمن الکترونیک باختران تماس گرفته و دستگاه مد نظر خود را سفارش دهید. دستگاه های خشک کن تولیدی شرکت ایمن الکترونیک با نه با گاز و مشعل و نه با المنت محصول را خشک میکنند. بلکه این دستگاه ها با تولید امواج ماکرو (ماکروویو) به خشک کردن هر محصولی در داخل دستگاه قرار بگیرد میپردازند. این شیوه خشک کردن بسیار سالم و سریع است. برای آشنایی بیشتر با دستگاه خشک کن با ما همراه باشید:

دستگاه خشک کن میوه کابینتی مدل MD-1000

این دستگاه یک خشک کن صنعتی است که ابعاد آن دو نیم متر در دو متر میباشد. این دستگاه ظرفیت 20 سینی را دارد و در تناژ بالا محصول خشک شده تحویل میدهد. با برق سه فاز کار میکند و مناسب محیط کارگاهی است.

دستگاه میوه خشک کن

 

دستگاه خشک کن میوه تونلی

دستگاه خشک کن میوه تونلی یکی دیگر از دستگاه های صنعتی تولیدی شرکت ایمن الکترونیک باختران است که در کارگاه ها استفاده میشود. این دستگاه ابعاد بزرگی دارد و محصولات از یک وارد شده و بصورت کاملا خشک شده از خروجی دستگاه خارج میشوند. سریع و با کیفیت محصولات و مواد غذایی را خشک میکند.

دستگاه خشک کن تونلی

 

دستگاه خشک کن میوه کابینتی مدل MD-500

ابعاد این دستگاه متوسط است و مناسب کارگاه های متوسط و کوچک است. با امواج ماکروویو کار میکند و با ظرفیت 10 سینی به خشک کردن میوه، سبزی، محصولات گیاهان دارویی و انواع سرامیک میپردازد.

دستگاه خشک کن میوه کابینتی مدل MD-500

 

دستگاه خشک کن میوه کابینتی مدل MD-300

این دستگاه ظرفیت 7 سینی دارد. ابعاد آن به نسبت کوچک است و برای کارگاه های تولیدی کوچک بهترین انتخاب است. این دستگاه هم با برق شهری و هم با برق صنعتی کار میکند که این مورد هم یک مزیت به حساب می آید.

دستگاه خشک کن میوه کابینتی مدل MD-300

 

دستگاه خشک کن میوه کابینتی مدل MD-100

یک دستگاه کوچک مناسب شروع کسب و خانگی است. ابعاد کوچکی دارد و ظرفیت 2 سنی دارد که در سریع زمان ممکن محصول خشک شده را تحویل میدهد.

دستگاه خشک کن میوه کابینتی مدل MD-100

 

دستگاه خشک کن زردآلو

با تمامی دستگاه هایی بالا معرفی کردیم میتوانید به خشک کردن میوه زردآلو بپردازید و برگه زردآلو تولید کنید و به فروش برسانید. برگه زردآلو یا قیسی در آجیل ایرانیان استفاده میشود و برای کم خوبی بسیار مفید است. برای خشک کردن این میوه در دستگاه بهتر است میوه را شسته و نصف کنید و هسته آن را خارج کرده و روی سینی بچینید.

ویتامین‌های A، B و املاح معدنی کلسیم، فسفر، پتاسیم و منگنز برگه زرد آلو حفظ شده و تخریب نمی‌شود پس ارزش غذایی خوبی دارد. میوه‌هایی همچون انواع برگه هلو، زردآلو، آلبالو و انواع آلو به دلیل این‌که به صورت درسته خشک می‌شوند در مقایسه با انواع چیپس میوه که به صورت حلقه‌ای برش داده می‌شود به دلیل تماس کمتر با هوا و حرارت مغذی‌تر هستند.

برگه زدآلو

تولید چیپس آلو با دستگاه میوه خشک کن

یکی دیگر از مواد غذایی که با دستگاه های خشک کن شرکت ایمن الکترونیک تولید میشود چیپس آلو است. چیپس آلو با یک ماده غذایی خوش طعم و سالم است که با قیمت مناسب میتواند توسط دستگاه های خشک کن تولید شود. ارائه این محصولات در زمستان به بازار سود خوبی را نصیب تولید کنندگان میکند. میوه های خشک نگه داری ساده تری دارند و دیر فاسد میشوند به همین علت هزینه کمتری هم بابت نگه داری از این محصولات پرداخت میشود.

چه محصولاتی با دستگاه های خشک کن، خشک میشوند؟

علاوه بر میوه ها و سبزی ها؛ قارچ،گوجه فرنگی، زرشک، ادویه ها مثل دارچین، زعفران، زنجبیل  در این دستگاه ها خشک میشوند. تولید و خشک کردن گیاهان دارویی هم نیاز به وجود این دستگاه ها دارد.

هم چنین از دستگاه خشک کن برای خشک کردن بادام درختی، پسته، گردو و سایر مغز ها هم استفاده میشود.

سرامیک، چوب و سنگ هم در دستگاه های خشک کن ما، خشک میشوند. باتوجه جنس موادی که در دستگاه قرار میگیرد باید مدت زمان و دمای دستگاه تنظیم شود تا مواد قرار داده شده به مقداری که مد نظر است خشک شوند.

گردو خشکه

 

قیمت دستگاه میوه خشک کن در ارومیه

با خرید دستگاه خشک کن از شرکت ایمن الکترونیک، به دلیل حذف واسطه ها، قیمت دستگاه بسیار مناسب تر از بازار خواهد بود. اما همچنان به دلیل نواسانات قیمتی بهتر از با شماره های مجموعه تماس بگیرید و از قیمت روز اطلاع پیدا کنید.

اشتراک گذاری در:

ثبت نظر جدید