قیمت و خرید خشک کن قارچ

برای مشاوره رایگان خرید دستگاهها تماس بگیرید.
قیمت و خرید خشک کن قارچ
  • ۱۴۰۱/۱۰/۱۷

قارچ ها یکی از مواد غذایی هستند که ارزش غذایی بسیار بالایی داشته و در بسیاری از غذاهای ما ایرانی ها از آن استفاده می شود. به ویژه در غذاهایی چون پیتزا، ساندویچ و انواع فست فودها مورد استفاده قرار می گیرند. اما قارچ ها پس از گذشته چند روز به سرعت فاسد می شوند به همین دلیل آن را خشک می کنند تا مدت زمان نگهداری از آن افزایش پیدا کند.  البته علاوه بر افزایش زمان ماندگاری در فصل هایی که قارچ دچار کمبود است می توان از خشک شده آن استفاده کرد. برای خشک کردن قارچ انواع مختلفی دستگاه وجود دارد. با ما همراه باشید تا در ادامه شما را با خشک کن قارچ به طور کامل آشنا کنیم.

 

خشک کن قارچ

 

روش های خشک کردن قارچ

برای خشک کردن قارچ روش های متنوعی وجود دارد. برخی از افراد با استفاده از دستگاه خشک کن، برخی دیگر با استفاده از فر و حتی در برخی مواقع با استفاده از نور خورشید و به صورت طبیعی آن را خشک می کنند. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که خشک کردن قارچ با هر یک از این روش ها کیفیت و نتایج متفاوتی را نیز خواهد داشت. اما اگر به دنبال کیفیت بالاتر و همچنین رنگ بهتری هستید استفاده از دستگاه های خشک کن قارچ گزینه ی بهتری برای شما است.

 

خشک کن قارچ

دستگاه های خشک کن قارچ در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند که با استفاده از آن‌ ها می‌ توان به صورت تمام اتوماتیک و بدون استفاده از دست به خشک کردن قارچ پرداخت. استفاده از این دستگاه ها برای انجام فرآیند خشک کردن قارچ ها سبب می شود که هزینه کمتری صرف شود. زیرا با استفاده از این دستگاه می توانید حجم بسیار زیادی قارچ را در مدت زمان کمتری و همچنین با کیفیت بالاتری تولید کنید. بنابراین اگر به دنبال تولید انبوه قارچ خشک هستید این دستگاه ‌ها گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشند.

 

خشک کن قارچ

 

انواع دستگاه خشک کن قارچ

همانطور که در بالا نیز به این نکته اشاره کردیم این دستگاه ها در ابعاد و کاربردهای مختلفی تولید می شود. این دستگاه ها توسط شرکت های مختلفی به سه صورت صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی تولید می شوند. دستگاه های خانگی برای خشک کردن قارچ جهت استفاده روزانه مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه های نیمه صنعتی نیز مناسب کارگاه های تولیدی کوچک می باشند که مقدار قارچ کمتری را خشک می کنند. اما دستگاه خشک کن قارچ صنعتی پیشرفته ترین و حرفه ای ترین نوع دستگاه است که با استفاده از آن می توان حجم بسیار بالایی از قارچ را در مدت زمان کوتاه تری خشک کرد.

 

خرید خشک کن قارچ

با توجه به اینکه این دستگاه ها توسط شرکت های مختلف و همچنین در ابعاد مختلفی تولید می شوند بهتر است در هنگام خرید آن برخی موارد را مد نظر خود قرار دهید. پیش از هر اقدامی باید نوع کسب و کار خود و حجم قارچی که نیاز به خشک کردن دارید را مشخص کنید. سپس در هنگام خرید تعداد سینی های دستگاه و قدرت آن را مورد بررسی قرار دهید. بررسی این چند مورد و خرید دستگاه مناسب سبب می شود که از صرف هزینه های اضافی جلوگیری شود.

به هر اندازه که قدرت و توان خروجی یک دستگاه خشک کن قارچ بالاتر باشد مدت زمان کمتری نیز برای خشک کردن نیاز دارد. بنابراین بهتر است در هنگام خرید این فاکتور مهم را بررسی کرده تا بتوانید سرعت تولید محصول خود را بالا ببرید.

 

خشک کن قارچ

 

قیمت خشک کن قارچ

یکی از مهمترین معیار ها در هنگام خرید دستگاه خشک کن قیمت آن است. اما با کمی پرس و جو و بررسی مشاهده خواهید کرد که برای این دستگاه ها در مراکز فروش مختلف قیمت های متفاوتی ارائه می شود. زیرا ظرفیت، توان خروجی، سرعت و... این دستگاه ها با یکدیگر متفاوت است. همین عامل نیز سبب می‌ شود که با یکدیگر تفاوت قیمت داشته باشند. بنابراین در هنگام خرید علاوه بر قیمت، ظرفیت دستگاه مورد نظر را نیز بررسی کنید تا بتوانید با صرف هزینه های کمتر بهترین دستگاه را برای خود خریداری کنید.

 

کلام آخر

با توجه به مطالب گفته شده در بالا در میابیم که انواع مختلف خشک کن قارچ وجود دارد که دارای مشخصات متفاوتی می باشند و همچنین توسط شرکت های مختلفی به فروش می رسند. توصیه ما به شما این است که در هنگام خرید علاوه بر بررسی مشخصات و قیمت از اعتبار مرکز خریداری شده نیز اطمینان حاصل کنید.

 

 

اشتراک گذاری در:

ثبت نظر جدید