دستگاه خشک کن آلو و تولید چیپس آلو + فیلم

برای مشاوره رایگان خرید دستگاهها تماس بگیرید.
دستگاه خشک کن آلو و تولید چیپس آلو + فیلم
  • ۱۴۰۰/۱۲/۲۲

در عصر امروزی بجای استفاده از نور خورشید و یا دود گوگرد برای خشک کردن میوه جات و سبزیجات از دستگاه های خشک کن استفاده میکنند . این دستگاه با استفاده از الگوریتم هایی که دارند اقدام به گرفتن آب محصول میکنند و محصول خشک شده  با کیفیت بهتر را ارائه میدهند. در دنیای امروزی محصولی که تولید میکنید باید بصورت انبوه باشد . فروش خرده در بازار های امروزی جایی ندارد . بدین منظور دستگاه خشک کن میوه کابینتی MD-100 ، دستگاه خشک کن میوه کابینتی MD-300  ، دستگاه خشک کن میوه کابینتی MD-500 ، دستگاه خشک کن میوه کابینتی MD-1000 و یا دستگاه خشک کن میوه تونلی میتواند به شما کمک شایانی بکند. مدل نامگذاری این دستگاه ها به ترتیب ظرفیت آنهاست یعنی دستگاه خشک کن تونلی بیشترین محصول را برایتان ارائه میکند.

خشک کردن آلو در کشور ما و سایر کشور های جهان رواج دارد . از آنجایی که آلو یک میوه تابستانی است نمیتوان آنرا در زمستان به راحتی تهیه کرد بدین منظور آلو را در فصل باردهی جمع آوری و خشک میکنند. با این کار میشود در تماس فصول از آلو و خواص آن بهره مند شد. خشک کردن یکی از شیوه هایی است که میوه ها را بدون نیاز به مواد نگه دارند، با عطر و طعمی خوب نگهداری کرد. میوه خشک شده بدون فاسد شدن مدتها سالم باقی میماند.

 

دستگاه خشک کن آلو

آلو و فواید آن

آلو میوه ای بسیار مغذی و پرخواص برای بدن است . این میوه سرشار از ویتامین ها ، مواد معدنی ، فیبر و آنتی اکسیدان است که از بروز برخی بیماری های مزمن جلوگیری میکند. آلو را یا بصورت تازه و رسیده و یا بصورت خشک شده تهیه و مصرف میکنند. از فواید مصرف آلو میتوان به کمک به درمان پوکی استخوان و بیماری های گوارشی اشاره نمود. این میوه پر طرفدار برای تهیه لواشک یا استفاده در خشکبار استفاده میشود و طعم جذابی دارد.

چیپس آلو چیست و فواید چیپس آلو 

در تهیه چیپس آلو که همان آلوی خشک شده است تلاش میکنند که خواص آلو تا جایی که امکان دارد از بین نرود و باقی بماند. چیپس آلو فوایدی از قبیل کاهش غلظت خون بالا ، جلوگیری از خشکی مزاج ، کاهنده تب و درمان بیماری کیسه صفرا را داراست. برای تولید چیپس آلو ، آلو ها را در فصل تابستان جمع آوری میکنند، سپس برش میدهند و توسط روش های صنعتی و یا سنتی خشک میکنند.

در روش های سنتی ، از نور مستقیم آفتاب و دود گوگرد برای خشک کردن استفاده میشود که نمیتوان بازدهی آنها را با روش صنعتی مقایسه نمود . در روش صنعتی شما در کمترین زمان ممکن به محصول نهایی با کیفیت میرسید. کیفیت در بازار محصولات خشک شده حرف اول را میزند . با روش صنعتی و با استفاده از محصولات صنعتی که شامل دستگاه خشک کن MD-100 و سایر محصولات است ، میتوانید به محصول خشک شده با بهترین کیفیت دست یابید.

دستگاه تولید چیپس آلو

دستگاه آلو خشک کن خانگی

بسیاری از مردم در جستجوی کار های خانگی هستند . یکی از بهترین گزینه ها خریداری یک دستگاه خشک کن است . شما میتوانید با یک دستگاه خشک کن از شرکت ایمن الکترونیک باختران در خانه خودتان کسب درآمد کنید. دستگاه های خشک کن این شرکت دارای صدا و مصرف انرژی کم میباشند از این رو مشکلی را برای شما و همسایگانتان پیش نخواهند آورد .

ما برای شما دستگاه خشک کن میوه MD-100 را پیشنهاد میکنیم . دستگاه خشک کن میوه مدل MD-100 مانند دستگاه خشک کن میوه کابینتی مدل MD-500 و سایر دستگاه های خشک کن تولیدی شرکت ایمن الکترونیک محصول نهایی را کاملا استریل میکند و بدون هر گونه میکروب و آلودگی تحویل میدهد.این دستگاه در مدت زمان  کم و با مصرف انرژی بهینه مقدار زیادی مواد را خشک کرده و استفاده از آن کاملا بصرفه است. از طرفی موادی که در این دستگاه ها خشک میشوند از لحاظ مواد غذایی غنی بوده و مقدار کمی از مواد آن از بین رفته است. طعم مواد غذایی هم حفظ میشود. نگهداری از مواد غذایی که به این شوه خشک میشوند راحت تر است. محصول نهایی بسیار با کیفیت است چرا که شیوه خشک کردن آن سالم میباشد.

دستگاه خشک کن آلو

دستگاه خشک کن تونلی آلو

اگر میخواهید بصورت انبوه و عمده اقدام به تهیه و فروش آلوی خشک شده کنید ، بهترین پیشنهاد ممکن دستگاه خشک کن تونلی است. این دستگاه دارای ظرفیت بالا میباشد و شما با استفاده از این دستگاه میتوانید کارگاه میوه خشک کنی خودتان را راه بیاندازید. این دستگاه را میتوان بر اساس سفارش مشتری در ابعاد و اندازه های مورد نظر ساخت.همچنین این دستگاه باید در مکانی قرار بگیرد و که به برق صنعتی متصل شود پس خریداران محترم این نکنه را نیز باید لحاظ کنند. برای تولید چیپس آلو به صورت صنعتی این دستگاه یک پیشنهاد مناسب است. چرا که دستگاه خشک کن تونلی به صورت کانتیوس و مداوم آلو ها را خشک کرده و تحویل میدهد پس برای افرادی که بدنبال داشتن کارگاه تولیدی خود هستند بهترین پیشنهاد است.

در فیلم زیر نحوه قرار گیری آلو را روی نوار نقاله و تبدیل شدن آن به چیپس را مشاهده میکنید.

علاوه بر آلو و سایر میوه جات ، میتوانید در این دستگاه سبزیجات ، زعفران ، ادویه جات و حتی سنگ و سرامیک هم خشک کنید . این به شما آزادی عمل میدهد که اولا طبق روال و نیاز بازار پیش بروید و دوما در تمام فصول سال میتوانید از این دستگاه سود ببرید.

دستگاه خشک کن آلو

قیمت دستگاه خشک کن آلو

به علت نواسانات دلار ، ارائه یک قیمت ثابت به مشتریان از مشکلات روزمره شرکت ها شده است . برای اطلاع از قیمت دستگاه های خشک کن تونلی و سایر دستگاه ها با شماره های 33386808  و یا 33386809  با پیش شماره 044 تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما ضمن مشاوره و راهنمایی اقدام به ثبت سفارش شما کنند.

 

جمع بندی

تولید چیپس میوه صنعتی از جمله کارهای تولیدی است که میتواند شرایط اقتصادی شما را بهبود ببخشد و به عنوان شغل دوم میتوان آن را انجام داد.

 

اشتراک گذاری در:

ثبت نظر جدید