معرفی کامل دستگاه میوه خشک کن کابینتی

برای مشاوره رایگان خرید دستگاهها تماس بگیرید.
معرفی کامل دستگاه میوه خشک کن کابینتی
  • ۱۴۰۱/۰۶/۱۰

کارگاه های کوچک و مشاغل خانگی نیاز به دستگاه های کوچکتر هم دارند. دستگاه میوه خشک کن کابینتی از این دسته از دستگاه ها هستند. ما در شرکت ایمن الکترونیک باختران تولید کننده خشک کن های کابینتی و تونلی مایکروویوی هستیم که متناسب با هر محیط کاری و نیاز شما دستگاه تولید میکنیم.

در ادامه در مورد اندازه های دستگاه های خشک کن کابینتی، ظرفیت آنها، شیوه کار دستگاه ها صحبت خواهیم کرد. با ایمن الکترونیک همراه باشید.

 

انواع میوه خشک کن

 

خشک کن ها با توجه به کاربرد صنعتی و خانگی به انواع مختلفی تقسیم میشوند:

 

  • خشک کن تونلی
  • خشک کن کابینتی
  • خشک کن تک کابینه و دوکابینه
  • خشک کن دوار

 

ایمن الکترونیک فروشنده و تولید کننده دستگاه های تونلی و همینطور کابینتی است، پس بهترین اطلاعات را برای خرید میوه خشک کن خوب به شما میدهد.

 

خشک کن تونلی از نوع صنعتی است و مناسب کارگاه های خیلی بزرگ. میزان تولید این دستگاه بسیار زیاد و به میزان یک تن است.

 

خشک کن های کابینتی، جمع و جور تر از تونلی هستند و جای زیادی را اشغال نمیکنند. این دسته با توجه به اندازه ها و ظرفیتشان صنعتی و خانگی هستند.

 

میوه خشک کن کابینتی چیست ؟ چگونه کار میکنند ؟

 

خشک کن کابینتی دارای یک یا دو کابین مجزا است که این محفظه ها یا کابین ها گرم میشوند و میوه ها، سبزی ها، چای، زعفران، لواشک و ... روی سینی هایی قرار میگیرند و داخل کابین وارد میشوند. هوای گرم داخل خشک کن، محصولات را طی چند ساعت خشک میکند.

دستگاه های خشک کن کابینتی ایمن الکترونیک مایکروویوی و دوار هستند.

 

جمله بالا یعنی چه؟!

 

این یعنی هم محصول خشک شده باکیفیتی خواهید داشت (به دلیل دوار بودن سینی ها) هم هزینه کمتری برای سوخت میدهید (به دلیل استفاده از برق و سرعت بالای مایکروویو)

میوه خشک کن دوار مجهز به سیستمی است که سینی ها را میچرخاند. این چرخاندن باعث میشود که محصول یک نواخت خشک شود و کیفیت محصول تولیدی بالا برود.

در خشک کن های کابینتی کیفیت بدنه، عایق بودن بدنه برای جلوگیری از اتلاف حرارت، پخش یکسان دما در کابین دستگاه اهمیت بسیار بالایی دارد. دستگاه های ما مایکروویوی هستند و با تاباندن موج فرایند گرم شدن را از درون میوه و سبزی آغاز میکنند همزمان سینی های دوار باعث یکسان بودن تابش برای همه محصولات میشود.

کیفیت میوه و سبزی، زعفران، چای، قارچ و گوشت خشک شده در دستگاه های خشک کن کابینتی ایمن الکترونیک بسیار بالا و تضمین شده است.

 

بررسی انواع میوه خشک کن های کابینتی ایمن الکترونیک

 

دستگاه میوه خشک کن MD-100

 

دستگاه میوه خشک کن کابینتی

 

دستگاه میوه خشک کن MD-300

 

دستگاه میوه خشک کن کابینتی

 

دستگاه میوه خشک کن MD-500

 

دستگاه میوه خشک کن کابینتی

 

دستگاه میوه خشک کن MD-1000

 

دستگاه میوه خشک کن کابینتی

 

 

این دستگاه ها برای چه کسانی مناسب هستند ؟

 

خشک کن های ما برای کشاورزان، خانم های خانه دار، صاحبان مشاغل مرتبط با تغذیه و شیرینی پزی، صاحبان مراکز تولید خشکبار و کارگاه های تولید چیپس میوه قابل استفاده هستند.

 

 

اشتراک گذاری در:

ثبت نظر جدید