دستگاه تصفیه هوای خوب چی بخرم؟

برای مشاوره رایگان خرید دستگاهها تماس بگیرید.
دستگاه تصفیه هوای خوب چی بخرم؟
  • ۱۴۰۱/۰۲/۰۱

هوای آلوده شهرهای بزرگ تاثیر زیادی در سلامتی و طول عمر مردم دارد. آلودگی هوا و گرد و غبار موجب مشکلات قلبی و ریوی فراوانی میشود و از طرف دیگر باعث میشود سایر ارگان های بدن عملکرد خوبی نداشته باشند. پیری زودرس و بیماری های مزمن نتیجه سالها تنفس هوای آلوده است. 


تصور عموم مردم این است که هوای داخل خانه تمیز است اما واقعیت این است که محیط های داخلی بی ارتباط با محیط بیرون نیستند و هوای داخل خانه هم مانند بیرون از خانه آلوده است. اما میتوان با کمک دستگاه هایی هوای داخل خانه را تصفیه و پاکسازی کرد. یک شیوه نوین استفاده از دستگاه تصفیه هواست.

 

تصفیه هوا آلوده


شرکت ایمن الکترونیک شیوه نوینی برا تصفیه هوای محیط های داخلی ابداع کرده است. دستگاه تصفیه هوا که با روش پلاسمای غیر حرارتی باکتری ها و میکروب های هوا را حذف کرده و ذرات معلق در هوا را از بین میبرند و موجب تصفیه هوای محیط میشود.
دستگاه تصفیه هوای شرکت ایمن الکترونیک در سه مدل مختلف تولید میشود که هریک ظرفیت مخصوصی دارد و با توجه به اندازه محیط میتوان دستگاه مخصوص را انتخاب کرد.


تصفیه هوا به روش پلاسمای غیر حرارتی


شیوه نوین برای تصفیه هوا، تصفیه هوا به روش پلاسمای غیر حرارتی است. این شیوه در دستگاه های تصفیه هوای شرکت ایمن الکترونیک بکار برده شده است. در تصفیه هوا با پلاسما از برخورد باکتری ها و قارچ های بیماری زا با مولکول های بار منفی اکسیژن دستگاه، این عوامل بیماری زا به طور کامل تخریب شده و از بین میروند. 
ذرات گرد و غبار هم تجزیه شده و از بین میروند. این دستگاه علاوه بر حذف میکروارگانیسم های بیماری زا میتواند عواملی که باعث ایجاد بوی بد در محیط میشوند را نیز از بین ببرد. پس مزیت دیگر تصفیه هوا با روش پلاسما حذف بوی بد از محیط است.

 

تصفیه هوا به شیوه پلاسمای سرد


تصفیه هوا به روش پلاسما چقدر موثر است؟


پیاده سازی این شیوه تصفیه هوا در دستگاه های مختلف، میزان اثرگذاری را متفاوت میسازد. اما آنچه که آزمایش های معتبر میگویند دستگاه تصفیه هوا با پلاسمای شرکت ایمن الکترونیک میتواند در یک ساعت 80% از باکتری ها و قارچ ها و ویروس کرونا را از بین ببرد و یک محیط بسیار تمیز ایجاد کند.
علاوه بر این با توجه به آزمایشات دیگر انجام شده در آزمایشگاه هوای پاک اندیشان پیشگام نشان دهنده این است در مدت زمان 30 دقیقه در فضای 120 متر مکعب آزمایش شده که میزان اثر بخشی این دستگاه برای حذف باکتری اشرشیاکلی 90% و ویروس کرونا 92% و انفلانزای نوع بی 96% می باشد.
در دستگاه هایی از سیستم پلاسمای سرد جهت تصفیه و ضد عفونی هوا استفاده میکنند غالبا آلاینده تجزیه میشود.میزان الاینده های موجود در معدن ها را نشان میدهد که با استفاده از دستگاه های بنیان ایمن میزان آلاینده ها به صورت چشم گیری پایین امده است.

 

دستگاه تصفیه هوا پلاسمای سرد


دستگاه تصفیه هوای خوب


انواع مختلف دستگاه های تصفیه هوا در بازار وجود دارد که از شیوه های مختلفی برای پاکسازی هوا استفاده میکنند. هر یک از شیوه ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. دستگاه تصفیه هوا با شیوه های زیر کار میکنند:


تصفیه هوا با فیلتراسیون
تصفیه هوا با نور UVC
تصفیه هوا با پلاسمای سرد


که روش آخر، جدید ترین و مدرن ترین شیوه تصفیه هواست و نیاز به تعویض فیلتر سالانه و ...  ندارد.
دستگاه خوب تصفیه هوا که با شیوه پلاسما کار کند، دستگاه تصفیه هوای ایمن الکترونیک است که با میتوانید در صفحه این دستگاه مشخصات کاملتر آنرا ببینید. 
با توجه به افزایش قیمت دلار و افزایش قیمت بسیار زیاد دستگاه های برند های مطرح خارجی پیشنها ما به شما خرید یک دستگاه با کیفیت ساخت دست مهندسان کشورمان است.

 

دستگاه تصفیه هوا با پلاسما


دستگاه تصفیه هوا با پلاسما کجا استفاده میشود؟


این دستگاه با حذف عوامل بیماری زا میتواند تاثیر زیادی در بهبود سلامت افراد بخصوص کسانی که مشکلات ریوی و تنفسی دارند داشته باشد. علاوه بر این تاثیر این دستگاه به عنوان ضد عفونی کرونا ثابت شده است، پس میتوان از دستگاه تصفیه هوای ایمن الکترونیک برای ضد عفونی و از بین بردن ویروس کرونا در مدارس و آموزشگاه ها استفاده کرد. 


بیمارستان ها 
درمانگاه ها
آزمایشگاه ها و مراکز درمانی
مدارس
باشگاه ها
آموزشگاه ها
دانشگاه ها 
کارخانجات
منازل 


میتوان از این دستگاه استفاده کرد.


مزایای دستگاه تصفیه هوا با شیوه پلاسما


بالا رفتن کیفیت هوا و افزایش اکسیژن محیط
کم شدن ذرات معلق در هوا و کمتر شدن نیاز به گردگیری
حمل و نصب آسان در محل
بدون نیاز به فیلتر و تمیز کردن فیلتر ( فیلترها به مرور زمان ایجاد آلرژی نیز میکند)
کار با برق 220 ولت شهر و مصرف بهینه
یک دستگاه بسیار کارآمد و تاثیرگذار
از بین برنده بوی بد در محیط
ضد بو ، گازهای سمی ، دود و گرد و غبار
کمک به درمان بیماری های قلب و ریوی
تاثیر گذاری فوق العاده در شادابی و سلامت پوست


دستگاه تصفیه هوا ویروس کش


دستگاه تصفیه هوای تولیدی شرکت ایمن الکترونیک، یک دستگاه ویروس کش نیز هست. این دستگاه تصفیه هوا به روش پلاسمای غیر حرارتی انجام میدهد. در این شیوه ذرات باردار شده و این باردار شدن موجب متلاشی شدن عوامل ویروسی و بیماری زا میشوند. همانطور که در بند های بالا اشاره کردیم آزمایش های انجام شده نشان میدهد این دستگاه خاصیت ویروس کشی نیز دارد و از بین برنده ویروس کرونا نیز هست.

 

دستگاه تصفیه هوا


قیمت دستگاه تصفیه هوا برای کرونا


قیمت دستگاه تصفیه هوا برای کرونا و دیگر بیماری ها را با تماس با شماره تلفن های شرکت بپرسید.

اشتراک گذاری در:

ثبت نظر جدید