درآمد شغل میوه خشک کنی خانگی | موفقیت کارگاه تولیدی میوه خشک

برای مشاوره رایگان خرید دستگاهها تماس بگیرید.
درآمد شغل میوه خشک کنی خانگی | موفقیت کارگاه تولیدی میوه خشک
  • ۱۴۰۱/۰۱/۱۴

میوه خشک کنی یکی از شغل هایی است که هم بصورت خانگی و هم بصورت صنعتی میتوان آن را راه اندازی کرد. راه اندازی یک کارگار تولیدی میوه و سبزی خشک شده نیازمند دستگاه های پیشرفته ای میباشد اما برای یک کارگاه خانگی اکثر پروسه با دست انجام میشود در نتیجه با خرید یک یا دو دستگاه میتوان کارگاه خانگی مخصوص به خود را راه اندازی نمود و به درآمد خوبی در ماه دست یافت.

در این مقاله در مورد اینکه چه سرمایه اولیه ای لازم است و بعد از راه انداری چه مقدار درآمد حاصل خواهد شد توضیح خواهیم داد با ایمن الکترونیک همراه باشید.

لازم است که در ابتدای کار با عواملی که ممکن است موجب شکست کسب و کارتان شود آشنا شوید ما در مقاله علت ورشکستگی کارگاه تولید میوه خشک علل شکست و ورشکستگی یک کارگاه میوه خشک را توضیح داده ایم. ضروری است که این مقاله را بخوانید و با رفع مشکلات گفته شده قدم در این مسیر بگذارید.

 

قارچ خشک شده

 

کارآفرینی با دستگاه میوه خشک کنی در خانه

اگر شما هم یک انبار خالی و یا اتاق خالی در منزل خود دارید میتوانید با خرید دستگاه های کوچک و البته ضروری برای شروع این کار، شغل میوه و سبزی خشک کنی خود را اغاز کنید. از جمله دستگاه های ضروری برای شروع دستگاه اسلایسر، دستگاه خشک کن و در صورت امکان دستگاه پودر کن است. در کنار اینها یک یخچال نیز نیاز است تا میوه ها و سبزی جات را پیش از خشک کردن در داخل آن نگهداری کرد.

با راه اندازی میوه و سبزی خشک کنی در خانه، هم به اقتصاد خانواده کمک زیادی میکنید و هم قدم اول و مهمی را برای داشتن شغل مستقل خود برداشته اید. اما سوال اینجاست که این کار چقدر درآمد دارد و شروع آن چقدر سود برای ما خواهد داشت.

ما در مقاله راه اندازی کارگاه میوه خشک کنی به طور مفصل در مورد راه اندازی این کسب و کار توضیح داده ایم. میتوانید برای شروع کارگاه خود این مقاله را بخوانید.

 

سبزی خشک

 

درآمد شغل میوه خشک کنی خانگی چقدر است؟

دستگاه هایی که برای شروع به آنها نیاز دارید را معرفی کردیم. شما حدودا سرمایه ای نزدیک به پانزده تا بیست میلیون تومان برای شروع کار میوه و سبزی خشک کنی نیاز دارید. با فرض این که مراحل شست و شو و بسته بندی به صورت دستی انجام شود و خودتان مسئولیت انجام این مراحل را بر عهده بگیرید تا در ابتدای کار هزینه ای بابت کارگر و اپراتور پرداخت نکنید.

پس از راه اندازه خط تولید میوه یا سبزی موردنظرتان، وقتی شروع به کار کردید بسته به میزان سبزی خشک یا میوه خشک که در طول روز تولید میشود در آمدی بین 8 تا 10 میلیون تومان خواهید داشتید که این به این معنی است که پس از دو ماه سرمایه اولیه شما برمیگردد و از ماه های بعد سود سرمایه گذاری خود را در این کسب و کار دریافت خواهید کرد.

مهمترین مزیت راه اندازی کارگاه میوه و سبزی خشک کنی در ایران این است که بازار بکری دارد و کارگاه های کمی مشغول تولید این دست محصولات هستند پس در مقابل نیازی که مردم دارد عرضه کم است و به همین علت میوه خشک و سبزی خشک تولید شده به سرعت فروخته میشود.

از طرفی مواد اولیه این شغل در ایران با قیمت پایین و به مقدار زیاد وجود دارد پس حاشیه سود ما به عنوان تولید کننده بالا خواهد رفت.

ماندگاری میوه و سبزی های خشک هم زیاد است بنابراین میتوان محصول را در فصل فراوانی تولید کرد و در زمان مناسب تری به بازار عرضه کرد.

 

میوه خشکه

 

تجهیزات کارگاه میوه خشک کنی خانگی

یک خط تولید کامل میوه خشک کنی یا سبزی خشک کنی شامل دستگاه های زیادی است و البته چندین اپراتور برای کارکردن با این دستگاه ها نیاز است. سرعت تولیدی بالاست و البته میزان محصول خشک شده که روزانه برداشت میشود نیز زیاد است. به عنوان مثال دستگاه ها و تجهیزات شست و شو، اسلایسر، هسته گیر، خشک کن، دستگاه بسته بندی.

برای یک کسب و کار خانگی دستگاه های خشک کن کوچکی وجود دارد که شرکت ایمن الکترونیک باختران تولید کننده این دستگاه ها است. ما در صفحه خشک کن میوه ، تمامی دستگاه های تولیدی شرکت ایمن بنیان به طور کامل معرفی شده است.

 

کیوی خشکه

 

اگر بدنبال یک دستگاه جمع و جور و در عین حال پر قدرت و کم مصرف هستید ما این دستگاه ها را معرفی میکنیم:

دستگاه MD-100 یک دستگاه خشک کن کابینتی میوه با دو سینی است و مناسب برای کارگاه های خانگی میوه خشک کنی. با این دستگاه میتوانید سبزی خشک شده هم تولید کنید و به فروش برسانید. سینی های این دستگاه دوار بوده و همه محصولات را یکنواخت خشک میکند.

خشک کن کابینتی دوار

دستگاه خشک کن MD-300 یک دستگاه کابینتی و دوار است و ابعاد کوچکی دارد. این دستگاه هم برای کارگاه های خانگی مناسب است.

میوه خشک کن دوار

دستگاه خشک کن MD-500 از نوع کابینتی با سینی های دوار است با ظرفیت 10 سینی. برای یک کارگاه متوسط خانگی کافی است.

خشک کن کابینتی دوار

بازاریابی برای فروش میوه و سبزی خشک

اگر کارگاه خانگی دارید و سبزی و میوه خشک شده تولید میکنید اولین نکته که باید در نظر بگیرید این است که بسته بندی مناسب برای محصول خود داشته باشید. اولین چیزی که توجه مشتری را جلب میکند بسته بندی محصولات است.

 

بسته بندی میوه خشک

 

بعد از بسته بندی میتوانید روی بازاریابی تلفنی و عرضه محصولات خود به بنک داران یا سوپرمارکت ها و شیرینی فروشی ها کار کنید.

در مرحله بعدی میتوانید در فضای مجازی صفحه داشته باشید و محصول خود را در فضای مجازی و وبسایت های مختلف عرضه کنید و به نمایش بگذارید. این شیوه مدرن فروش است و برای کسب و کارهای خانگی به خوبی جواب میدهد. عکس های جذاب از محصول نهایی بگیرید و قیمت گذاری مناسبی انجام دهید و محصول را به موقع برای مشتری ها ارسال کنید به این ترتیب کم کم از طریق همین فضا فروشتان افزایش خواهد یافت.

 

کارآفرین میوه خشک کن

 

کارآفرین میوه خشک کن با راه اندازی یک خط تولید میوه خشک به اقتصاد کشور میکند. در مقابل ارگان های دولتی هم از این دست کارافرینان حمایت خوبی میکنند. کارافرین میوه خشک با راه انداختم یک کارگاه کوچک میتواند حداقل سه تا چهار نفر را مشغول به کار کند. با گرفتن یک وام تولیدی میتوان کارگاه بزرگتری راه اندازی کرد و خط تولید را گسترش داد.

 

شغل میوه خشک کنی

 

یکی از شغل هایی که برای خانم ها معمولا مناسب تر است شغل میوه خشک کنی است. این شغل هم به صورت خانگی قابل پیگیری است و هم در صورت رشد مشتریان و افزایش سرمایه به صورت کاملا صنعتی در فضای کارگاهی قابل انجام است. شغل میوه خشک کنی برخلاف برخی شغل ها نیاز به مهارت خاصی ندارد و همچنین دستگاه های زیادی هم نیاز نیست خریداری شود فقط یه یک خشک کن نیاز است که شرکت ایمن الکترونیک این دستگاه را تامین میکند.

 

شغل سبزی خشک کنی

 

در داخل دستگاه های خشک کن میتوان هم سبزی خشک کرد و هم میوه. پس شغل سبزی خشک کنی هم مشابه میوه خشک کنی است. شغل سبزی خشک کنی بازار بزرگتری نسبت به شغل میوه خشک کنی دارد. سبزی خشک شده خریداران بیشتری نسبت به میوه خشک شده دارد. از طرفی در خط تولید سبزی خشک باید دستگاه های شستوشوی مناسبی در نظر گرفت.

اشتراک گذاری در:

ثبت نظر جدید